9. januar 2009

2009

Saa var jeg tilbake fra storbyen. Aaret er 2009 og jeg har gaatt paa skolen i en uke. Jeg lengter allerede tilbake. New york var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!
Akkuart naa sitter jeg i Starting Your Own Business klassen min og det er snart lunch; taco in a bag eller baked potato with hot ham and cheese og etter det er det student council moote. Tre klasser etter det er det helg og jeg gleder meg villt! Vi skal gaa tubing i dag og i morgen blir det ski. Jeg har savnet uteakiviteter som det lenge naa, og endelig gaar den lillee drommen min i oppfyllelse! Neste helg blir det Mall of America igjen og oppdraget mitt er aa finne frin kjole til SnoDaze, det blir nok kos. :)
Ellers skada jeg ryggen foor basketballtrening paa onsdag, saa gaarsdagen tilbrakte jeg hjemme foran Tven.
Bare 6 uker til Hawaii, gjett hvem som er excited!

Ingen kommentarer: