22. juli 2008

Friends for sale...pause...NOT

Hjemme i Norge igjen. Litt deilig også, spesiellt når man får møte og tilbringe tid men gode venner man ikke har sett på en stund. Lage og spise god mat sammen, se en film, prate, le og stappe i seg godsaker man ellers ikke pleier å tillate seg selv midt i uken. Herlig..

Jeg har tenkt litt over det der med alle søtsakene og maten, og har kommet frem til at jeg i det siste har vendt meg til ganske så usunn og lite helsebringende livstil; alt for mye mat, lite søvn, sol, alkohol og velig lite eller 0 slags form for trening.
Men hver gang jeg tenker på det sier jeg til meg selv: "Jaja, det er jo tross alt ferie!"
Håper virkelig ikke jeg er den eneste!?




Mitt nye Nikon D80 speilrekfleks

1 kommentar:

MMH sa...

AAAAAAARRGGGGG.. OMFG!!!! må bare si at jeg er LITT missunnelig på det nye kameraet ditt. men bare LITT