18. juli 2008

Le question!?

Hva fikk meg til å gjøre noe som dette? Opprette en blogg? - Hva har det  egentlig gått av meg? Jeg har aldri gjort noe lignende før, så hvorfor nå? Jeg spør meg selv alle disse spørsmålene gang på gang, men jeg får liksom aldri et skikkelig, fullverdig svar tilbake. Hva skal jeg gjøre her? Ja, jeg vil at folk skal holde seg oppdatert om livet mitt når jeg reiser som utveklingsstudent til USA, men hva mer? Ikke vet jeg helt riktig hvor jeg vil med dette, og noe spør meg om jeg i det hele tatt kommer til å skrive.. Men hvem vet? Det er det bare tiden som vil vise! 

Jeg kan jo starte litt i det små og fortelle deg, at akkurat nå, er jeg i full gang med å lage bursdagskake til en venninne mens ute står en gjeng høylytte polkse håndtverkere og vasker terrassen. 
Espressokake heter kaken jeg lager, og jeg må virkelig være en superkvinne for å rekke alt jeg skal! Jeg kun har halvannen time på meg til å vaske opp, rydde, steke og pynte kake, pakke, rekke fergen fra horten til moss for så å finne togstasjoen og reise straka vegen til sverige!  

Ellers var min første og siste dag på slottsfjellfestivalen i går super! Kent, lukestar og Gogol Bordello - bedre kunne det ikke bli! 
Men nå er det hasta la vista, sweeden her i come! 

Noen bilder fra gårsdagen



Kent på slottsfjellfestivalen


Outfit

Ingen kommentarer: