18. august 2008

TOO COOL FOR SCHOOL

Hvem gidder vel å begynne på skole i Norge når man kan gå på skole i US? 
Er så deilig å sitte her hjemme og bare nyte ferien så lenge jeg bare kan. Selv om ikke været akkurat minner så veldig mye om sommer lenger, har jeg ihvertfall fri, og for meg er det det som teller. Bare elsker tanken på å kunne sove lenge om morgenen og slippe å dra meg opp tidlig for å rekke bussen til 1. time..! 
Men du må for all del ikke tro jeg bare ligger på latsiden! I dag har jeg faktisk rydda både rommet og klesskapet, og itilegg har jeg bestemt meg for å bli sunn og begynne å trene igjen.. 

Effektivitet. Brev fra vernepliktsverket, du har kanskje fått et lignende? 
Ps: Stabburets makrell i tomat slår ut King Oscar makrellfilet i tomat lett! 
Nå skal jeg rulle av sted på min kjære hjertevenn for å kjøpe en veldig etterlengtet bursdagsgave til en vennine, som *kremt* hadde bursdag 18.07..Du trenger ikke minne meg på det, jeg vet jeg er treg. 

Har du vært på skolen i dag? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

joa, det er vel det. Får ikke akkurat lyst på å spise en tomat.

Anonym sa...

Regner med at den 18.07 var min bursdag?:D det er en av di fineste gavene jeg noen gang har fått silje. SAVNER DEG ALLEREDE!!! <3

elisetrall