15. august 2008

SHIT

Jeg husker svært lite fra i går, men det jeg husker, er at jeg hadde det vanvittig moro. Dagens stikkord er selfølgelig: Fyllesyke. En meget sympatisk helsesøster spurte om alt var ok da jeg kom veltende inn på kontoret hennes for å ta sprøyte med blanke øyne, gårsdagens maskara, et haltende høyreben og håret til alle kanter. "Ja, ja" svarte jeg litt nølende. Selfølgelig var det ikke det, men jeg skjønner godt hvorfor hun stillte meg akkurat dette spørsmålet. 
I hele dag har jeg stort sett ikke gjort annet enn å tilbringe tiden foran datasmamaskinskjermen og i senga. Fashiontelevision er tidsfordrivet mitt mens jeg venter på at jeg skal bli frisk igjen. 

Vi er i samme båt vi to

Fant forresten drømmekjolen min igjen i byen i går, men nedtur når jeg så at fargen var grå istedenfor sjøgrønn. Bye love of my life! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan tro at jeg husker alt fra i går. moahhahhaahhahha