20. august 2008

HJELP, JEG SITTER FAST

I morgen skal jeg til Oslo igjen, denne gangen for å besøke Anna som skal gå der på skole før hun drar til England. Som jeg tidligere har nevnt skal jeg tilbringe ett år i USA(uvirkelig, men sant) og i dag tok jeg en liten telefon til selskapet jeg reiser med.. De kunne fortsatt ikke fortelle meg noe om hvor jeg skal og når jeg skal dra. Jeg vet abslolutt ingenting om oppholdet mitt, ikke har jeg begynt på skole heller, og det eneste jeg sitter og venter på mens jeg leker ferie her hjemme i huset mitt er svarsvarsvar..! Arrrg! Men jeg får håpe på at noen turer ut av hjemmet mitt i ny og ne vil få meg  over på andre tanker, da Oslotur passet meg veldig bra i morgen. Det ser jeg frem til!

Malin og jeg så Across the Universe i dag. Spennende film. 

2 kommentarer:

Linni sa...

Jeg vil også reise til USA.

Bibbi-Jeanette sa...

Jeg elsker across the universe!