17. august 2008

GUTTA PÅ TUR

Tro det eller ei, men i dag har faktisk Malin og jeg vært på tur i skogen, rettere bestemt Bøkeskogen i Larvik. 
Vi gikk og gikk til vi fant en nydelig liten rasteplass like ved vannet med pen utsikt. Der spiste vi medbrakt mat, jaget vepser og matet fisker med chilinøtts, før det bar videre. 
Utrolig nok gikk vi oss ikke vill, og havnet tilbake på plass i akkurat så god tid før vi skulle bli hentet, at vi rakk å kose oss med både kaffe mocca og kuleis. Mmm..! 
Det var veldig befriende å bare kunne gå i roen og ikke bry seg om så mye annet enn mag selv og min kjære turkompis, og sammen fant vi ut at dette er noe man absolutt bør ta seg tid til og gjøre mye, mye oftere enn det man pleier!  

Har akkurat kommet hjem fra en såkalt "gresk aften" med familien. Nå er jeg så sprekkeferdig av stekt kylling, fetaost og oliven at jeg tror jeg spyr om noen så mye som nevner ordet "mat" en gang til. 
Men nå må jeg nesten rulle meg i seng før jeg dør av overmetthet. God natt! 


Eventyrskogen..:)


Opp, opp

Svømmetur? 

Ingen kommentarer: