27. juli 2008

Lørdagskveld i landlige omgivelser


Etter en herlig dag med sol og saltvann, var Revårocken gårdsdagens neste punkt på lista. Revårocken er Re kommunes svar på Tønsbergs Slottsfjellfestival. Sett bort ifra at festivalen faktisk befinner seg midt på et stort jorde i en gudsforlatt bygd folk antageligvis aldri har hørt om, og at dette er en countryfestival bestående av swingdansende bønder med cowboyhatter og skinnvester, var festivalstemningen bladt de besøkende fantastisk. Tro meg, jeg var der.
For å være ærlig var jeg litt skeptisk til hele denne greia i starten og hadde ikke akkurat sett for meg meg selv trampe takta til lokalmusikk på første rad, men jeg var alstå der, og det var verdt hver krone. Du finner meg definnitivt der til neste år, håper vi sees! 

Ingen kommentarer: