24. juli 2008

Countdown

Bare 6 dager igjen til jeg og min kjære mor reiser til "lysenes by" - P A R I S! Etter mye frem og tilbake i nå snart to måneder bestemte vi oss endelig. Og nok en gang; jeg fikk viljen min..igjen.. 
Vi har aldri vært på tur alene før, så dette kan bli ganske interessant. I og med at vi tilsammen kan fire franske gloser og den eneste setningen mamma kan si på engelsk er "wod jo like a cåp of tee", er vi vel nesten dømt til å mislykkes. Men det er verdt et forsøk, så vi prøver. 
Avreise er 31.07 kl.0925 fra Gardremoen flyplass og jeg gleder meg som et lite barn! Shopping, god mat og kultur i 6 dager er virkelig det jeg trenger akkurat nå.
Frankrike har også vært det et av de store drømmereisemålene mine de siste årene, så nå kan jeg vel si jeg er fornøyd. 
Itilegg må si at jeg er ganske stolt av meg selv, som ene og alene har funnet frem til både hotell og flybilletter til en veldig "snill" penge. Hurra for meg! 

Har du vært - eller skal du på ferie i sommer? Hvor? 

 




4 kommentarer:

Tekå sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fleurette sa...

Husk å dra til Le Marais da. Og si hei hvis du ser meg i Paris! God tur! Paris er FANTASTISK!

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig heldig du er :) Men, jeg skal ikke klage. Vært i Tyrkia med kjæresten min! <3

MMH sa...

Sverige, med deg!